Post by lietiwittdoorfcou on Mar 6, 2022 6:42:34 GMT 2
------------------------------------------
▶▶▶▶ Parkour Race - FreeRun Game ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Parkour Race - FreeRun Game IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koder for uendelige krystaller ▞▞▞
▞▞▞ Parkour Race - FreeRun Game 2022 version ▞▞▞
Herregud, dette spillet er fantastisk! Det er som et spider-man-spill, men han er i et kappløp med 10 andre spider-mennesker. Dette spillet inneholder annonser, men ikke så mange, jeg anbefaler denne appen, men det er noen funksjoner jeg vil legge til, jeg vil ha online og tilpassede navn i stedet for roboter, men dette spillet er kjempebra og undervurdert!👍😌
Har du i det hele tatt testet spillet ditt, det har ingen musikk, spillet føles så dødt uten musikk, legg til litt musikk og en manuell parkour-modus til innstillingene og flere forskjellige nivåer at det blir så repeterende.
Morsomt spill, men en tvungen annonse etter hvert eneste løp er for mye. Jeg forstår at utviklere må tjene penger. Slik det er satt opp nå føles det imidlertid som å gjøre spillet vanskelig å tvinge folk inn i den annonsefrie versjonen.
Ok, dette spillet er veldig tilfredsstillende og avslappende, jeg mener du hopper rundt i bygningene med motstandere. Virkelig, veldig bra spill, men det burde vært lyder, så hadde det vært morsommere. Vennligst legg til lyd og bakgrunnsmusikk også
Parkour Race - FreeRun Game Deportes eyys
Totalt sett er spillet ganske fantastisk, men jeg opplever et plutselig fall i bildefrekvensen etter å ha spilt i omtrent 10 minutter. Heldigvis kan problemet løses ved å restarte appen. Som andre mennesker, ville det være fantastisk å ha lengre kart som er en endeløs modus, så vel som en flerspillermodus. Vil definitivt anbefale til alle i alle aldre.
Første gang jeg spilte dette spillet hadde jeg det kjempegøy. Men et par runder etter å ha samlet 2 skinn, bestemmer spillet seg for å henge så dårlig, etter 1 enkelt runde gir det meg annonser, og etter annonsen flytter skjermen seg ikke engang til menyen, den fortsetter bare å vise meg karakteren min flyr i luften! Jeg måtte avinstallere apper bare for å få dette til å gå raskere, og JEG AVINSTALLERTE FANTASTISKE APPER BARE FÅR DETTE TIL Å GÅ RASKERE. Forferdelig opplevelse.
Dette spillet er kjempebra, men jeg gir det 3 stjerner fordi det stopper hver gang jeg er ferdig med å spille et nivå, og jeg vil gi det 5 stjerner til du fikser spillet (jeg rapporterte det 3 ganger)
Jeg begynner å tro at folk som lager slike spill ikke engang bryr seg om kundene, de vil bare ha penger 💯. Og for de som ikke vet... Det er ikke vanskelig å lage slike spill, tro meg. Jeg har en lavbudsjettstelefon som spiller på et lavbudsjettspill, og FPS er så dårlige at det er pinlig. så synd..
Spill moro MEN very *friendly* personter å fungere, nesten hver gang jeg åpner appen, tilfeldig. Fiks dette. very *friendly* personter å fungere som i spillet bare kutter ut og jeg er tilbake til hjemmesiden min.
Mini Car Racing Game Legends Racen vcja
Det er så mange tilføyelser at halvparten av tiden går med til visning legger til. Dessuten er selv grafikken ikke så bra, tiden vi bruker på visning legger til her er ikke verdig å bruke på spillet.
Det er et morsomt spill, men annonsene er overdrevne, og det fryser ofte eller fungerer ikke etter annonsen og kan enten ikke trykke på fortsett, eller så er spillet bare glitching og frosset. Dette spillet trenger arbeid.
Spillet er ok, men det mister interessen veldig raskt. Jeg vil foreslå at du legger inn utfordringer for å holde meg inne på tvers. Og lag en endeløs modus hvor vi kan gå til forskjellige steder og konkurrere med andre.
Dette spillet er veldig morsomt og det er bra, men flere funksjoner må legges til for å gjøre det interessant
Bra spill, MEN for mange som reklamerer hele tiden er det også lurt å la deg vinne hele tiden som WFT LOL, det er den typen spill du vil gå etter at du har tapt mange ganger i et ekte spill. Jeg håper bare de blir bedre
Det har mye potensiale. Mine problemer med dette spillet er at de forskjellige banene er begrenset og antallet annonser som kommer opp. Det eneste som endrer seg er det daglige løpet. Selv det daglige løpet blir kjedelig fordi banen ikke endres gjennom hele prosessen med å få 2000 poeng. Antallet annonser er latterlig. Det faktum at det ikke er noen mulighet for å bli kvitt annonser via å betale penger er enda mer latterlig. Jeg spiller de daglige endringene, og jeg har fortsatt se-annonser etter at jeg har betalt 500.
Eh. Nivåene er repeterende og enkle, det tvinger annonser på deg uansett hva du gjør, hvis du velger å ikke se en annonse for å få tyvegods får du fortsatt en annonse, som er irriterende som jævla. Er heller ikke sikker på hvem som trenger å se dette, men det er åpenbart ikke flerspiller
Dette spillet er det beste spillet noensinne, men det varer lenge før det kommer og også når jeg spiller det, vil det sparke meg ut bare jeg ikke sender tilbakemelding eller venter
dette spillet er virkelig fantastisk, men jeg hater at når jeg gjorde spesialen for guko-skinnet, så fikk jeg det ikke, jeg brukte alle myntene mine og klarte fortsatt aldri å få et eneste skinn i disse løpene, og løpene er roboter, så det er alltid ez for å vinne og pluss at det alltid er det samme kartet kan du endre det. Jeg liker spillet, men dessverre må jeg mislike det for dårlig service. Hvis du lastet ned spillet, ikke få hypene dine for en hud eller noe i spillet
Dette spillet suger. Hver gang jeg får en poengsum eller har en sjelden ting tar det det bort. fiks dette takk.
Absolutt moro. Annonser er litt irriterende, men håndterbare. Det ville vært fint å ha forskjellige typer raser enn klassisk og daglig. Kanskje et skattejaktløp og et beat ditt beste løp hvor du kjører mot de ti beste tidligere jegene per kart. Bare en idé.
Hver gang det ble lagt til, frøs spillet eller fortsett-knappen dukket ikke engang opp og andre rimer ville det krasje spillet. Ellers er det et ganske bra spill, konseptet er flott og nivåene jeg føler blir litt vanskeligere.
Annonse rett etter opplæringen. Veldig uheldig, bryter flyten i spillet. Dette spillet handler om flyt. Ellers flott spill
Det er et flott konsept, morsomt å gjøre flips og spins. Men kontrollene er litt for følsomme og jeg forventet at nivåene skulle øke i vanskeligheter. En liten justering av spillet, og det ville vært flott! Det var også litt underveldende fordi det ikke var noen lyd som gjorde spillet litt dødt.
Hvis det står at du vil vinne en pris for å se en annonse, så bestemmer du deg for å miste belønningen for å fortsette å spille, men det får deg fortsatt til å se annonsen etterpå. Bare ikke gi muligheten til at det ikke er et reelt alternativ. Jeg har ikke noe imot å måtte se en annonse eller to hvert par minutter for et spill jeg liker, men jeg hater å bli svindlet. Det sekundet det skjedde omtrent fem minutter i spillet ble slettet, og denne anmeldelsen er nå resultatet.
Dette spillet er så morsomt! Men jeg gir det 3 stjerner, for når jeg når nivå 202, stopper spillet og krasjer... Kan du fikse det?? Og btw, da jeg kledde på meg, startet spillet allerede og jeg ble sittende fast på veggen.. kan du fikse det også??
Kult men det funker ikke for meg den er frossen men jeg liker det 😂😸
FOR MANGE AADDDDDDDSS!! Spillingen er flott, men kan ikke komme inn i en flyt med disse annonsene som KONSTANT dukker opp etter HVER nivå.
Hovedproblemet mitt med dette er at jeg kan se annonser på very *friendly* personten av et nivå for å tjene gratis ting.. det er kjempebra, men når jeg ikke klikker for å se en annonse noen ganger må jeg uansett... én stjerne på grunn av det.
Parkour Race - FreeRun Game Sportspel zhcp
Parkour Race - FreeRun Game Športne igre lqz
Jeg ville ikke tro at spillet var dårlig som alle sa det var, så jeg bestemte meg for å prøve det, og som alle har sagt, spillet er forferdelig. Men de kan fikse det. Spillet er laggy, så fiks det, du kan legge til lyder eller musikk for å gjøre det mer engasjerende, og legge til forskjellige formater det ser ut som den samme scenen om og om igjen! Jeg kommer sannsynligvis ikke til å spille dette spillet igjen, men jeg håper du fikser disse eller legger til disse slik at andre kan nyte det.
Veldig bra spill når jeg installerte dette i min bestefars telefon, er det veldig tilfredsstillende
Spillet generelt sett er flott, men hver gang jeg fullførte et nivå, krasjer det hele tiden. Hvis dere kan fikse problemet, vil jeg garantert like spillet. Les anmeldelsen min og takk!
Jeg elsker hvordan de oppgraderte spillet at det er så ope og min favorittdel er en hastighetsøkning, og når du kan gå gjennom glasset alle som bruker app for ikke å kjede meg, jeg tror denne er den perfekte, den er veldig kul, jeg elsker oppgraderingen, følg med det gode arbeidet og hvis dere ville vite alderen min er jeg 17 og grafikken er fantastisk jeg virkelig elsker dette spillet, det er som det beste spillet noensinne dere burde laste det ned og jeg elsker funksjonen til og med kontrollene i spillet, ja 5 stjerner
Jeg hadde dette spillet før, og jeg forteller deg at jeg anbefaler det på det sterkeste... men ett problem. Jeg prøver å få det igjen og det står at det ikke kan installeres når det er ferdig og det begynner å bli irriterende, prøv å se nærmere på det
I starten var det ok, men når det kom til selve spillet gikk det nedoverbakke. Til å begynne med beveget jeg fingeren rundt som sagt, men det fortsatte å kaste meg ut av kartet ved autohoppene. Den fortsatte også å bufre selv om lagringen min ikke var i nærheten av full, så jeg lastet den ned til en annen enhet. Det samme skjedde. Vennligst fiks dette, jeg liker spillkonseptet, men ikke gameplayet. Hvis du gjør det, vil jeg være sikker på å laste den ned på nytt ☺
Parkour Race - FreeRun Game Sporto hke
Nei bare nei. Hvor begynner jeg? Det er annonser etter HVER ENKELT NIVÅ. Det er verre enn spill laget av Voodo. Det har kommet til et punkt hvor jeg har lært å klikke på alternativet for flere mynter. Og da gjør du ingenting med dem. Det er INGENTING Å KJØPE I HELE SPILLET. Og ingen måte å "kjøpe bort" annonser. Jeg mener, du vil ha penger, jeg vet, men DETTE ER LØTTLIG. Og så kontrollene. Hvis du ser traileren, ser det ut som om du sveiper opp for å hoppe, ned for å rulle, og så videre. Men nei. Det er autohopp. AVINSTALLER NÅ
Jeg vil ikke anbefale dette spillet! Som mange andre sa, er det et nivå i spillet hvor du er nær mål, men denne fyren kommer bare ut av ingensteds og får førsteplassen og du kan ikke fortsette, så du blir bare sittende fast. det nivået, så du må slette spillet!Hvorfor er det alltid med spillene dine at det ikke er lyd, ingen musikk?Og alt for mange annonser, det er 2 annonser hvert 30. sekund!Det er allerede folk som stirrer foran deg! Og det er åpenbart at de du spiller med er bots!
Fra annonsene virket spillet mer interaktivt. Alt man gjør er å flytte til venstre og høyre, og du vinner. Ikke misforstå, spillet er en fin tidsdreper, men jeg føler at mer interaksjon ville gjort dette spillet til 5☆.
Spillet er veldig kjipt og umulig å faktisk bruke. Det er veldig vanskelig å styre i spillet siden det enten er for følsomt eller ikke reagerer i det hele tatt
Parkour Race - FreeRun Game Sportspiele fbcn
Bra spill. Enkel å nyte. Men annonsene er dårlige. Hver gang du er ferdig med å spille, spilles annonsene. Ta for mye tid. Varigheten av spilletid er den samme som annonsetiden.
Jeg elsker det, men .. Det er noen ting jeg anbefaler 1. Å kunne endre navn 2. Å kunne se en ledertavle over hvem som vant 3. Å ikke ha annonser gratis 4. Å kunne lukke navnet type 5 For å velge kart 6. for at det skal være online 7finalen: vennligst la sans skin ha en hodeform som sans og for sans å ha øyne, legg også til en dårlig tidsmodus for sans skin. 8: lag sanses black nose og gaster blaster også hvis dette er mulig. Takk skal du ha. Alt dette var råd for inprovement.
Det er et bra spill kule parkoure moves.
Dette spillet er fantastisk, men er det noen kart vi kan spille, så nyt det veldig godt og legg til flere av flip- og karaktersporene og legg til flerspilleren slik at vi kan spille og ha det gøy med det, jeg kan si dette fordi det blir kjedelig og kjedelig og kan du forbedre grafikken slik at folk kan nyte og ha det mer moro og mange laster ned av dette, jeg må si at det er et ganske morsomt spill bare plsssss for at dette spillet skal bli mer populært, dette er en fantastisk app og LES DET TUSEN TAKK SÅ MYE JEG ELSKER DETTE SPILLET
Aldri opplevd et spill med så mange annonser før... forferdelig. Når du vinner et kostyme, velger du å se annonsen for å kreve kostyme, men etterpå spør den deg igjen, og fortsetter å spørre for alltid til du mister den. Dette spillet bør bare gis nytt navn til reklame.
Fint spill, og jeg har spilt det siden 2019, det er det beste spillet noensinne 🤯 og legg til ting som dinosaurer, det blir enda kulere
Har stort potensial, men blir kjedelig veldig fort. Ikke utfordrende nok. Kunne brukt litt mer variasjon av spilling. Hvert løp føles likt.
Spillet henger hele tiden, selv for mye at du ikke kan flytte karakteren din ordentlig. Jeg vil ikke anbefale dette spillet